בואו ללמוד מהמומחים,

להתמקצע 360

 ולהשתלב בתעשייה

סקרנים לדעת איך עובד האלגוריתם הזה של מטא? איך בונים משפך שיווקי שמניב תוצאות? ואיך הופכים להיות קמפיינרים תותחים שמביאים לידים שסוגרים עסקאות?
הגעתם למקום הנכון!

ברוכים הבאים ל- KPI
ליגה אחרת בשיווק דיגיטלי

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מבינים את הכוח הטמון במדיה ומאמינים שאתם אלה שמסוגלים לקדם את העולם העסקי לשלב הבא.

ברוכים הבאים ל- KPI
ליגה אחרת בשיווק דיגיטלי

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מבינים את הכוח הטמון במדיה ומאמינים שאתם אלה שמסוגלים לקדם את העולם העסקי לשלב הבא.

למה דווקא אצלנו?

כאן תרכשו כלים ומיומנויות שבאמצעותם תוכלו לבנות אסטרטגיות לשיווק מקומי ובינלאומי.
תמצאו את עצמכם שוחים בקלות בזירות השונות כמו פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, טיקטוק ועוד.

תתמודדו עם אתגרים מגוונים, תזהו הזדמנויות עסקיות והכי חשוב –
תצברו ידע מקצועי נרחב שיכין אתכם ב-100% לעולם העבודה, כזה שיעניק לכם יתרון בולט מעל כולם אצל המעסיקים.

מה תלמדו?

תכלס – את המקצוע הכי מבוקש בעשור האחרון.
יסודות השיווק בדיגיטל, ניהול לקוח, אונליין VS אופליין, זירות ופלטפורמות ברשת, אנליזה, זיהוי מגמות וטרנדים חדשים, בינה מלאכותית, בניית אתרים,  PPC, SEO

אילו מקצועות תרכשו ?

לצד הלימודים העיוניים תחוו התנסויות מעשיות ותקבלו כלים פרקטיים, כשעל כל זה תנצח חשיבה אסטרטגית חדשנית ומרעננת.

• מנהל/ת פרוייקטים
• מנהל/ת קמפיינים
• אנליטס
• כותב/ת תוכן

חלק 1: מבוא ואסטרטגיה שיווקית בשילוב AI ככלי לשיווק דיגיטלי

היכרות עם עולם השיווק הדיגיטלי, סקירת הזירות השונות והמגמות העכשוויות.

פיתוח אסטרטגיית תוכן, בניית מסרים ויזואליים ואינטגרציה בין קריאייטיב לאנליזה.

ההבדלים בין קידום אורגני וממומן -מחקר מילות מפתח, שיפור מבנה האתר, וניתוח ביצועי אורגני.

ניהול קמפיינים בגוגל, לינקדאין ובפייסבוק, כולל ניתוח ביצועים ומדידה של ROI.
פיתוח אתרים, E-commerce, אנליזה ואוטומציות שיווקיות.
בניית אסטרטגיה שיווקית, בקרת ביצועים, ניהול צוות ולקוחות.
יצירת תוכן שיווקי חווייתי ואינטראקטיבי ממוקד פלטפורמה.
כלים לחיפוש עבודה ותרגול ראיונות.

צוות ההוראה

המרצים של KPI הם אנשי דיגיטל שחיים ונושמים את השטח ובעלי ניסיון עשיר בתחום. הם יעבירו אליכם את כל הידע שצברו וילוו אתכם יד ביד כל הדרך עד לקריירה מובטחת. בואו להכיר אותם.

יוסף זילברברג

בעלים ומנכ״ל בחברת ויראלי, 16 שנים בתחום. תארים בחינוך ותקשורת MA, אוניברסיטת בר אילן, אוניברסיטת רייכמן, MIT ואוניברסיטת קולומביה.

יוסף יעקב

Head of PPC - מנהל מחלקת קמפיינים בויראלי
בעל ניסון של 6 שנים בעולם הקמפיינים והשיווק הדיגיטלי

דוד גריף

Head of Growth בויראלי
מנהל פיתוח, קמפיינים וגדילה עסקית - בעל 10 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי

גלעד רוטשילד

מנהל חטיבת פרויקטים ולקוחות בויראלי מתמחה בניהול צוותים, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ו- Customer Success

רויטל מדמון הופמן

מנהלת בית הספר ומנהלת פרויקטים ולקוחות בויראלי.
16 שנות ניסיון בתחום.
בעלת תואר B.E.D בהוראת התקשורת ו- MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק

שלומית קמפינסקי

מתמחה ביצירת תוכן למגוון פלטפורמות בדגש על סושיאל בהתאמה לאסטרטגיה ולקהלי יעד.  בעלת תואר BA בתקשורת ציבורית, מדעי המדינה ומשפטים.

Let’s shape the future of

digital innovation

קורס היברידי

לימודים פרונטליים בשילוב לימודים מרחוק בזום.
הענקת תעודת סיום לאחר הגשת כל מטלות הקורס

מבנה הקורס

תחילת הקורס – 22.01.25

מחיר רגיל: 22,500 ש"ח

מחיר מסובסד למשפחות מילואים "חרבות ברזל" – 16,000 ש"ח

זה הזמן להתמקצע בדיגיטל!

× Send